- ОТДЕЛЕНИЯ КОЛЛЕДЖА
- УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ ПРОЦЕСС
- ГАЛЕРЕЯ
- ВОСПИТАТЕЛЬНАЯ РАБОТА
- ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Авторизация
2021.03.04 04:13:07
|
|||
«Алматы облыстық Білім Басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарты 1. Аталмыш стандарт сыбайлас жемқорлыққа қарсы Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралары туралы» Заңының 10-бабына, Мемлекеттік қызмет агенттігі бекіткен сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды әзірлеу жөніндегі әдістемелік ұсыныстарға сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс- шаралары сипаттамалық сипатта болады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты «Алматы облыстық Білім Басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны, « Алматы облыстық білім Басқармасы» ММ әзірлеуші болып табылады. 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған қоғамдық қатынастардың жеке саласы бойынша ұсыныстар жүйесін құруға бағытталған. 3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты әзірлеу міндеттері: 1) қоғамдық қатынастардың жеке саласында жұмыс істейтін адамдар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлықты қалыптастыру; 2) сыбайлас жемқорлық көріністерін уақтылы анықтау және олардың жағымсыз салдарының алдын алу. 4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттың қағидалары мыналар: 1) заңдылық; 2) ашықтық; 3) әдептілік; 4) жеке және занды тұлғалардың құқықтары мен занды мүдделерін сақтау және оларды сыбайлас жемқорлықтан қорғау; 5) мүдделер қақтығысын болдырмау. 5.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты сақтауға және сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған қоғамдық қатынастардың жеке саласында жүмыс істейтін адамдарға арналған ұсынымдарды анықтайды. 6. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт қызметтік міндеттерін орындау кезіндегі сыбайлас жемқорлық көріністерінің алдын алу тұрғысынан тікелей әрекеттерге негізделген: 1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт әсер еткен саладағы жеке және заңды тұлғалардың мүдделерінің құқықтары мен заңдылығын жүзеге асыру; 2) өз құзыреті шегінде басқарушылық және басқа шешімдерді дайындау және қабылдау; 3) Қазақстан Республикасының нормативтік қүқықтық актілерінің жобаларын дайындау; 4) тиісті өмір саласының ерекшеліктеріне байланысты басқа да әлеуметтік маңызды қатынастар.
«Алматы облыстық Білім Басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнында (нақты) жұмыс істейтін адамдардың мінез - құлық стандарттары (ұсыныстары).
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттар әсер ететін саладағы жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру кезінде: 1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің актілерін, өзге де нормативтік қүқықтық актілерді басшылыққа алу керек; 2) Қазақстан халқының бірлігі мен елдегі этносаралык келісімнің нығаюына үлес қосу, мемлекеттік және басқа тілдерге, Қазақстан халқының салт-дәстүрлері мен тілдеріне құрметпен қарау керек; 3) адал, әділ, қарапайым болыңыз, жеке тұлғалармен, заңды түлғалардың өкілдерімен және әріптестеріңмен қарым-қатынас кезінде жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтаңыз, сыпайы және дұрыс болыңыз; 4) жеке және заңды түлғалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қозғайтын шешімдер қабылдау кезінде ашықтықты қамтамасыз етіңіз; 5) өз әрекеттеріңмен және мінез-құлқыңмен қоғам тарапынан сын тудырма, сын үшін қудалауға жол берме, кемшіліктерді жоюға және өз қызметін жетілдіру үшін сындарлы сынды қолданыңыз; 6) жеке мәселелеріңді шешу кезінде қызметтік жағдайыңды пайдаланып, мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, мемлекеттік қызметшілердің және басқа да адамдардың қызметіне ықпал етпе; 7) шындыққа сәйкес келмейтін ақпаратты таратпа; 8) заңдарда тәртіптік, әкімшілік немесе қылмыстық жауаптылық көзделген тәртіп бұзушылықтар мен өзге де құқық бұзушылықтардың жасалуына жол берме; 9) мемлекеттік еңбек заңнамасының және мемлекеттік кызмет туралы заңнаманың орындалуын, режим мен еңбек жағдайларының, сондай-ақ мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету.
Мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде жэне басқа да рұқсат етілген функциялары: 1) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын жақсарту бойынша тұрақты негізде шаралар қабылдайды; 2) қызметті алушыларға қол жетімді нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы толық және сенімді ақпаратты беруге міндетті; 3) көзделмеген құжаттарды талап етуге жол бермеуге, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде және басқа да рұқсат беру функцияларында кез-келген бюрократиядан аулақ болуға міндетті; 4) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасауға көндірген жағдайда басшылыққа есеп беруге міндетті; 5) мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісін, үнемдеуді және мемлекеттік қызметтерді көрсету тиімділігін үнемі жақсартуды қамтамасыз етеді. 1. Тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алуға байланысты мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде: 1) мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылған қаражатты оңтайлы және тиімді жұмсауға; 2) Заңда өзгеше көзделген жағдайларды қоспағанда, потенциалды өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуды өткізу рәсіміне қатысу үшін тең мүмкіндіктер беру; 3) мемлекеттік сатып алу кезінде ашықтығын қамтамасыз ету керек; 4) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу қажет; 5) потенциалды жеткізуші ретінде және (немесе) өзі тартқан, атқарушылық құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелері бар және борышкерлердің бірыңғай тізіліміне енгізілген қосалқы мердігерлерді (бірлесіп орындаушы) қатыстырмау керек. 2. Өз құзыреттілігі шеңберінде басқарушылық пен шешімдерді дайындау және оны қабылдау кезінде: 1) қызметтік міндеттерді орындау кезінде туындайтын жеке мүдделер арасындағы қақтығысты, сыбайластық әрекетке итермелеу және сыйлықтар алу туралы жағдаяттар болған кезде міндетті түрде тікелей басшыға хабарлау керек; 2) жеке мәселелерді шешу кезінде мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, мемлекеттік қызметшілердің және басқа да адамдардың қызметіне ықпал ету үшін қызметтік жағдайын пайдаланбау қажет; 3) қызметтік өкілеттіктерді пайдалана отырып, мүліктік жеңілдіктер алу үшін әріптестеріне, басшыларға және басқа лауазымды адамдарға сыйлықтар беруге және ресми қызмет көрсетуге болмайды; 4) сыбайлас жемқорлық бойынша тәртіп бұзушылық байқалған жағдайда, қарсы іс-шара қолдана отырып, белсенділік көрсетіп жария ету қажет; 5) өздеріңе белгілі болған сыбайлас жемқорлық фактілері туралы, сондай-ақ материалдарды жедел қарау немесе бюрократия үшін кез-келген жеңілдік алуға бейімділік туралы басшылыққа баяндау керек; 6) орындауға алынған бұйрықтың заңдылығы күмән тудырған жағдайда тікелей басшыға жазбаша түрде хабардар ету керек; 7) егер басшының өзі жанжалды жағдайға қатысты болса, онда жоғары басшылыққа хабарласыңыз; 8) қызметті жүзеге асыруға байланысты кірістер алу мақсатында кәсіпкерлік және баска да көмек көрсетуден бас тартуға құқылы. 3. Нормативтік құқықтық актілердің жобаларын дайындау кезінде: 1) нормативтік қүқықтық актілердің жобаларын дайындауға және талқылауға коғам мен бұқаралық ақпарат құралдарының міндетті түрде қатысуын қамтамасыз етеді; 2) ұйымның кұрылымдық бөлімшелерінің құқықтық актілер мониторингін үйлестіруді және тұрақты түрде тиісті есептер дайындауды қамтамасыз етеді; 3) әзірленген нормативтік құқықтық актілердің жобалары мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберілгенге дейін ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында қоғамдық талқылауға орналастырылады; 4) нормативтік кұқыктық актілерде сыбайлас жемқорлық факторлары немесе олардың белгілері бар нормаларды пайдаланбау керек. 4. Қызметкерлерді / жұмысшыларды таңдау және орналастыру бойынша кадрлық жұмысты ұйымдастыру кезінде: 1) тағайындау материалдарын белгіленген мерзімде қарауды сақтауға; 2) ұйымға кызметке/жұмысқа қабылдау кезінде лауазымды тұлғаға жүктелетін негізгі міндеттерді, тыйымдарды және шектеулерді түсіндіру керек; 3) кадрларды таңдау кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтауға міндетті; 4) мемлекеттік қызметшілерддің жеке ақпараттық мәліметтерін негізсіз берілуіне жол бермеу қажет; 5) қызметке/жұмысқа қабылданатын кандидаттан еңбек шартын жасауға қатысты емес құжаттарды талап етуге болмайды; 6) қызметкерлерге қатысты қызметтік зерттеуді объективті және жан-жақты жүргізуге міндетті. 5. Өмір сферасының ерекшеліктеріне байланысты туындайтын басқа қатынастар жағдайында: 1) қарамағындағы лауазымды тұлғалардың өкілетті міндеттері мен көлемін нақты айқындау қажет; 2) қарамағындағы лауазымды тұлғалар арасында жұмыс жүктемесінің біркелкі бөлінбеуіне жол бермеу керек; 3) олардың қызметтерінің нәтижелерін бағалау кезінде, сондай-ақ көтермелеу мен жазаларды қолдану кезінде әділдік пен объективтілікті таныту қажет; 4) қарамағындағы қызметкерлерге қатысты негізсіз айыптауларды. дөрекілік, адамның қадір-қасиетін қорлау, эдепсіздік, дұрыс емес мінез-құлық фактілеріне жол бермеу керек; 5) өздерінің қызметтік міндеттерінен тыс, сондай-ақ заңнамаға қайшы келетін нақты мүмкін емес бұйрықтар немесе өкімдер беруге болмайды; 6) қызметтік жағдайын қызметтен тыс сипаттағы мәселелерді шешу кезінде қарамағындағылардың қызметіне ықпал етуге болмайды; 7) қарамағындағыларды сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасауға мәжбүр етпеу керек; 8) қызметтік міндеттерін орындау барысында әріптестер арасында туындаған мүдделер қақтығысын шешу бойынша шараларды уақтылы қабылдауға міндетті; 9) мүлікті қызметтік мақсатта сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде көлік құралдарын ұтымды, тиімді пайдалануға міндетті.
Просмотров: 3883 | Подробнее...
|
|||
2021.03.04 04:13:07
|
|||
2020-2021 оқу жылында Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша іс-шаралар жоспары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл «Саналы ұрпақ» студенттік клубы бойынша атқарылған жұмыстар туралы ЕСЕП
Бүгінгі таңда қай мемлекетте болса да ең қауіпті құбылыс – жемқорлықтың жайылып, парақорлықтың дендеуі. Сыбайлас жемқорлықтың өршіп тұрған кезінде қоғам ешқашан алға баспайды. Мемлекеттің дамуы тежеледі. Бүгінде біздің қоғамда жемқорлық пен парақорлық араласпаған саласы қалмады. Сыбайлас жемқорлық халықты қанаудың көлеңкелі көрінісі болып отыр. Сыбайлас жемқорлық құбылысының қауіптілігі – ол мемлекеттік билік қызметіне халықтың сенімділігін жоғалтады. Сондықтан да, осынау әлеуметтік құбылыс ұлттық қауіпсіздікке тікелей қатер төндіруде. Кеңестік мемлекеттердің ішінде Қазақстан ең бірінші болып сыбайлас жемқорлыққа қарсы заң қабылдады да халықаралық конвенцияларға қосылды. Жемқорлықпен күресуге арнайы мамандырылған органдар құрылды. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың 2018 жылдың 10 қаңтарында Қазақстан халқына арнаған «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» деп аталатын жолдауында да көрініс тапты. Жолдаудың мазмұнына арқау болған 10 міндетті Елбасы Қазақстанның дамуы үшін атқарылуға тиіс маңызды істер қатарына қосты. Осы аталған 10 міндеттің тоғызынышы міндетін Елбасы «Жемқорлықпен күрес және заңның үстемдігі» деп атап көрсеткен. Тоғызыншы міндетте: ...Жемқорлықтың алдын - алуға бағытталған күрес жалғаса беретіндігін атап айтты. Қазіргі таңда жемқорлық қылмыстарының алдын - алу мәселесі барлық мемлекеттік органдар мен кәсіпорындарының күн тәртібінен орын алған. Осы орайда мемлекеттік қызмет істері, мемлекеттік қызметкерлердің жағдайын жақсарту, лауазымды тұлғалар мен құқыққорғау жүйесі, сот қызметі секілді барлық ықпалды органдарда жемқорлықтың алдын - алу бағытында жұмыстар жасалып жатыр. Осы бағытта ұлттық заңнама да жетілдірілуде. 2015 жылы 18 қарашасында қабылданған ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңында да осы сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға қатысты нормалар (9-бап) қарастырылған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру – тұлғаның адамгершілік, зияткерлік, мәдени тұрғыдан дамуы және сыбайлас жемқорлықты қабылдамаудағы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылатын, тәрбиелеу мен оқытудың үздіксіз процесі» деп көрсетілген. Осы бағытта студент жастарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы төзбеушілікті нығайту мақсатында Талғар агробизнес және менеджмент колледжі де тәрбиелік іс-шаралар жоспарын жасап,көптеген жұмыстар атқаруда. Атап айтқанда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 14 қаңтарда, №24 бұйрығымен бекітілген жастар ұйымдарын тарта отырып, оқу бағдарламаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие мәселелерін енгізуде, білім беру мекемелерінде сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті қалыптастыру жөніндегі арналған жоспарын іске асыру және «Саналы ұрпақ» клубының 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына сәйкес жұмыстар атқарылып жатыр. «Саналы Ұрпақ» клубының міндеттері – бұл студенттік ортада коррупцияға қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа төзімсіз қатынас қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларға қатысу. Жоспарға сәйкес оқу корпусының 2- қабатына СЕНІМ ЖӘШІГІ қойылды. 1-қабатына «Сыбайлас жемқорлық» атты ақпараттық стендтер ілінді. ІІБ өкілдерімен «Әлімжеттік: бұл тәрбиесіздік пе, әл де әдет пе? тақырыбында қыркүйек айында онлайн кездесу ұйымдастырылды. Сыбайлас жемқорлық туралы топ сағаттары өткізілді, кәмелеттік жасқа толмағандар жөніндегі инспекторлармен бірігіп, «Ашық есік күнін» өткізіліп, түнгі рейдтерге шығып отыру қолға алынды. «Әлімжеттікке жол жоқ!» бақылауы ұйымдастырылды. «Саналы ұрпақ» клубының ұйымдастыруымен, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Агенттігінің Алматы облысы бойынша бірыңғай «Адалдық сағатын» өткізу жоспарланып, арнайы қонақтармен онлайн кездесу өткізілді. ІІБ өкілдерімен «Кәмелеттік жасқа толмағандардың қылмыстық жауапкершілігі» туралы түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Сонымен қатар 1,2 қабатта орнатылған теледидар экрандарынан қылмыстық құқық бұзушылық бойынша бейне көрсетілімдер қойылды. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мақсатында сауалнамалар жүргізіліп, қорытындысы қанағаттанарлық деп танылды. Оқу ғимаратында орнатылған бақылау камералары арқылы үнемі бақылау жүргізіліп отырады.
Просмотров: 3796 | Подробнее...
|
|||
2021.03.04 04:13:06
|
|||
Талғар агробизнес және менеджмент колледжінің 2020жылдың өткен кезеңіне сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу нәтижелері бойынша талдамалы анықтама
Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау және зерттеу мақсатында 2020 жылда (белгілі бір мерзім) құрамында колледждің «Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі» тұрақты жұмыс істейтін комиссия құрамы колледжге қатысты келесі бағыттар бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізді: 1) Колледжде ұйымдастыру-басқарушылық қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау; 2) Оқу бөлімі, қаржы есептері қызметін қозғайтын ішкі құжаттардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау. Ішкі талдау жүргізу негіздемесі «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ директорының шешімі. 1. Анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпарат: 1) ұйымдастыру-басқарушылық қызметтегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау: кәсіби іріктеу мен жұмысқа қабылдау персоналды тиімді басқарудың қажетті құраушысы және мүдделер қақтығысы үшін жағдайлар мен ықтимал сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмау немесе барынша азайту құралы болып табылады. Персоналды басқару, оның ішінде кадрлардың ауысуы Бос лауазымдарға кадрларды іріктеу тәртібі Колледждің келесі ішкі құжаттарымен белгіленген: 1) «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ директорының бұйрығымен бекітілген кейбір бос лауазымдарға, сондай-ақ жұмысшы мамандықтар бойынша бос орындарға қабылданатын кандидаттарды келісу тәртібі. Сыртқы аудит, мемлекеттік органдардың актілерін, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тексеру нәтижелері бойынша Колледж қызметінде 2020 жылы (белгілі бір кезең) сыбайлас жемқорлық бұзушылықтар анықталған жоқ. Қолданыстағы қызметкерлерді басқару жүйесіне жүргізілген талдау нәтижелері тиімді және нәтижелі жұмыстың барын көрсетеді. Мүдделер қақтығысын реттеу Жақын туыстары (ата-аналары (ата-анасы), балалары, асырап алушылары, асырап алынғандары, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері (қарындастары), аталары, әжелері, немерелері) немесе жұбайы (зайыбы) атқаратын лауазымға тiкелей бағыныстағы бос лауазымдарға орналасу кезіндегі үлестестік фактілері анықталған жоқ. Колледжде моральдық және заңды мінез-құлық қағидаттарын сақтауды қамтамасыз ететін мына ішкі құжаттар қабылданды және қолданылады: 1) «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ-ң корпоративтік этика кодексі; (№ 69 бұйрық, 21.10.2019 ж.) 2) «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ-ң лауазымды тұлғалары мен жұмыскерлерінің мүдделер қақтығысын реттеу саясаты. Колледжде пайда болатын мүдделер қақтығысын реттеу үшін лауазымды тұлғалар: 1) Пайда болатын мүдделер қақтығысын анықтап, олардың себебін айқындауға; 2) Колледж бөлімдерінің құзыреті мен жауапкершілігінің аражігін нақты ажыратуға; 3) Колледждің лауазымды тұлғалары мен жұмыскерлерінің мүдделер қақтығысы бар мәселелерді қарауға және олар бойынша шешім қабылдауға қатысудан қалыс қалуларын қамтамасыз етуге міндетті. Құқыққа қайшы әрекеттер фактілері бойынша тиісті шараларды қабылдау үшін Колледждің лауазымды тұлғалары мен жұмыскерлері Колледждің 8 72774 2 12 06, 1424 телефонына, Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript электрондық ақпараттық сенім жүйесіне хабарласа алады. Өтініштер тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн қабылданады.
2020 жылғы Колледж тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді бір көзден алу және баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алуды электрондық сатып алудың ақпараттық жүйесінде жүзеге асырады. Сатып алуды жүргізудің электрондық форматы және тапсырысшы мен конкурс жеңімпазы арасында шарттар жасау тапсырысшының сатып алу жеңімпазымен тікелей байланысу қажеттілігін барынша азайтуға мүмкіндік береді әрі сатып алу рәсімдерінің бұл бөлігінде сыбайлас жемқорлыққа жол бермейді. Колледжде сатып алу бойынша қолданылатын қазіргі рәсімдер сыбайлас жемқорлықтың барлық нысандарына жол бермеу үшін айтарлықтай тиімді болып табылады. 2) Колледж қызметін қозғайтын ішкі құжаттардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау
Колледж қызметін қозғайтын нормативтік-құқықтық актілер Өз қызметінде Колледж мынадай құжаттарды басшылыққа алады:
ережесі;
ішкі тәртіп ережесі;
мен студенттерінің корпоративтік этика кодексі;
адалдық кодексі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттар.
оқыту және дамыту туралы қағидалар;
аттестаттау қағидалары;
оқытушы, Үздік маман» конкурсын өткізу қағидалары;
саясаты;
мамандар кеңесі туралы ереже;
жұмыскерлердің лауазымдық нұсқаулықтарын және жұмысшы мамандықтары нұсқаулықтарын әзірлеу қағидалары;
бөлімшелері туралы ережелерді әзірлеу қағидалары және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері мен Қоғамның ішкі құжаттары. Талдау барысында Колледждегі барлық бөлімдер бойынша, оқытушылар мен оқушылар арасындағы қарым қатынас мәселесі бойынша, қашықтықтан оқыту барысындағы анкета бойынша оқу бағдарламасын регламенттейтін басқа да ішкі құжаттар зерттелді. Колледж әкімшілігі мен басшылығы шешімімен ( №_1_ отырыс хаттамасы) бекітілген «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ-ң оқу барысы мен қызметкерлермен жұмыснәтижесінде жүзеге асыратын функциялар жоғарыда аталған актілердің нормаларына сәйкес келеді.
Просмотров: 4130 | Подробнее...
|
|||
2021.03.04 04:13:06
|
|||
Академиялық адалдык кодексі
І.Жалпы ережесі
1) академиялык адалдық - принциптер мен құндылықтардың жиынтығы, жазбаша жұмыстарды (бақылау, курстық, эссе, дипломдык, диссертациялар) орындау барысында студент оқуға адал болу.
2. Академиялық адалдық принцинтері Оқу үрдісіндегі білім алушылардың, олардың жеке адалдығын және өз жауапкершілігін дамытудағы академиялық адалдығының негізгі принциптері болып табылады:
3. Білім алушылардың қоғамдастық мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
1) осы ереженің мәтінімен танысуға;
3) осы ережеде бұзған негізсіз айыптауларға қорғалған және дәлелдемелер беруге болады.
6) іс жүзінде дұрыс бағаланғаы жұмысты басқа да білім алушыға орындауға бермеуге; 7) тапсырмалардың барлық түрлерін жеке орындауға; 8) мәтінге, жазбаша жұмысқа, тапсырмалар мен жаттығуларға (рефераттар, курстық жұмыстар, диссертациялар, магистрлік диссертация) дайын жауаптарды пайдаланбауға; 9) емтихан барысында шпаргалка, электрондық ақпараттық жэне байланыс құрылғыларын пайдаланбауға;
бермеу және өтуіне жол бермеу, оқытуда адалдық пен шыншылдыққа күмән келтіру, соңында басқа білім алушыларға зиянын тигізеді.
7) осы ереженің талаптарын кез келген уақытта бұзбауға;
4. Колледж әкімшілігіне міндеттеледі: 1) ережені білім алушыларға түсіндіру үшін қызметкерлердің жұмысын қамтамасыз ету; 2) білім алушы ережені бұзған жағдайда, осы ереженің шеңберінде үлестіру шараларын қолдану; 3) білім алушыларға академиялық адалдықты бақылау және мониторинг жүргізу. 4. Бұзушылық түрлері Осы ереже колледж білім алушыларына, оқытушылары мен кызметкерлеріне академиялық адалдықты бұзушылықтардың мынадай түрлері көзделген:
Түрлі нысандарда плагиатты көрсетуге болады:
ретінде ұсыну;
орындау мен қайта ұсыну;
5. Білім беру үрдісіне қатысушылардың міндеттері Білім алушылардың міндеттері Білім алушылар академиялық адалдық принциптерін сақтау үшін міндетті: Құрметтеуге және сақтауға негізгі принциптерін пайдалануға қатысты бөтен зияткерлік меншік. Баска зияткерлік меншікті пайдалануға катысты негізгі принциптерін құрметтеуге және сақтауға. Этикалық стандарттарды қабылдауға және оларды қатаң сақтауға. Кез келген жұмыс түрінде, ауызша және жазбаша түрде, ағымдағы және қорытынды бағалау барысында барлық принциптерді сақтауға. Ұсынылатын жұмыстардың білім беру жобасына қатысушылардың жеке жұмысы болып табылатынын есте сақтау. Ботен шығармалардан үзінділер пайдалану кезінде цитата, бөтен сөздерді қолдану сияқты тәсілдерді пайдалану. Зерттеу жұмысы, эссе, жазбаша өтініштерді жазу кезінде сілтемелер пайдалануға, онда белгілі бір ойдың, автор мен шығармалардың қайдан алынғаны көрсетіледі. Жұмыстың соңында міндетті түрде барлық ақпараттық ресурстар, көрсетілген пайдаланылған әдебиеттер болуы керек. Сондай-ақ, ақпараттық көздер ұсынылатын қосымшалар құрылуы мүмкін. Өздерінің курстастарына жеке басына пайдалану мақсатында орындалған жұмыстарды, жеке меншікті материалды ұсынуға жол берілмейді. Академиялық әділетсіздікке жол бермеу және осы саясат аясында білім алушыларға колданылатын санкциялар туралы жауапкершілікті білу. Колледж оқытушылары мен қызметкерлерінің міндеттері: Өз жұмыс тәжірибесінде академиялық адалдық принциптерін енгізуге жәрдемдесу. Академиялық әділетсіздік орын алған жағдайда ескерту. Білім алушыларға тұрақты дамуы мен этикаға негізделген интеллектуалдық және адамгершілік оқыту үшін жағдай жасау. Қазақстан Республикасының аумағында да, сондай-ақ әлемдік қоғамдастықтағы қолданыстағы авторлық құқықтарды қорғау туралы нормативтік құжаттарды зерделеу. Ата-аналар қоғамдастықтығы арасында академиялық адалдық саясатын түсіндіру бойынша ақпараттық жұмыс өткізу. Сабақты, кездесулерді өткізу барысында, бөтен сөздер мен ойларды рәсімдеу тәсілдеріне көңіл бөлу. Бұзушылық орын алған әрбір академиялық адалдықты қатаң есепке алу. Осындай жағдайлар туралы оқу бөлімін хабардар ету. Қажет болған жағдайда колледж әкімшілігіне көмекке жүгіну. Академиялық адалдықты қолдауға қатысты мәселелер бойынша семинарлар мен практикалық сабақтарға кіру.
Білім беру үрдісінің қатысушылары академиялык адалдық принциптері бұзылған жағдайда олардың моральдык жауапкершілікке тартылатын есте сақтауы керек. Плагиат, курстық, дипломдық жұмыстарды, магистрлік диссертацияларды сатып алу және сату қарапайым ережелерін бұзу шегінен шығу ретінде қарастырылады және қоғамдастық қатысты елеулі бұзу ретінде кабылданады және бөтен материалдарды пайдаланғаны үшін жазаға тартылады. Оқытушылардың әрбір бұзу күні тіркеледі және білім алушылар ағымдағы немесе қорытынды жұмысы бағалау рәсіміне жіберілмейді. Білім алушыға сөгіс жарияланады, бұдан әрі оқудан шығарылады. Кітапханашылар білім алушылар, оқытушыларды барлық катысушыларға қол жетімді бағдарламасын пайдалану үшін қолданылатын ресурстар, библиография, сілтемелерді көрсете отырып, кітаптар, журналдар, Интернет- сайттарды рәсімдеуге катысты келісіммен қамтамасыз етеді.
2) жүйелі түрде бұзушылық (үш және одан да көп рет) кезінде оқытушы белгіленген нысан бойынша ережелерді бұзу туралы акт құрайды. Ережені бұзу туралы актіні тиісті дәлелдемелермен және білім алушылардың жұмыс көшірмелері бөлімше меңгерушісіне беріледі, кейіннен барлық құжаттар тәртіп комиссиясына беріледі. 3. Білім алушылардың ағымдағы оқу жетістіктерін бағалау кезінде алдау анықталған жағдайда:
4. Білім алушылардың ағымдағы оқу жетістіктерін бағалау кезінде бағаланатын жұмыстардың бағалауын бұрмалау, бағаланатын жұмыстардың жауаптарын әділетсіз жолмен сатып алу, ақпараттар мен құрылғыларды заңсыз пайдалану анықталған жағдайда: оқытушы белгіленген нысан бойынша ережелерді бұзу туралы акт жасайды, топ жетекшілердің қатысуымен білім алушылармен әңгімелесу өткізеді. Ережені бұзу туралы актіні тиісті дәлелдемелермен және білім алушылардың жұмыс көшірмелері оқу бөліміне беріледі, кейіннен ол барлық құжаттар тәртіп комиссиясына беріледі. 5. Білім алушылардың оқу жетістіктерін қорытынды бағалау кезінде сөз байласу, плагиат, бағаланатын жұмыстардың бағалауын бұрмалау, бағаланатын жұмыстардың жауаптарын білім алушылар әділетсіз жолмен сатып алу, сондай-ақ, ақпараттар мен құрылғыларды заңсыз пайдалану анықталған: Оқытушы немесе уәкілетті тұлга емтиханға қатысып белгіленген нысан бойынша Ережелерді бұзу туралы акт жасайды. Ережені бұзу туралы актіні тиісті дәлелдемелермен және білім алушылардың жұмыс көшірмелері оқу бөліміне беріледі, кейіннен ол барлық құжаттар Тәртіп комиссиясына беріледі. Ережені бұзган білім алушыларга тәртіптік жаза шаралары жұмысы үшін бағасын төмендету, жазбаша жұмысты қайта орындату, сөгіс, ата-аналарын хабардар ету қолданылады. 6. Білім алушылардың бағаланатын жұмыстарын орындау кезінде бұрмалау, алдау, жемқорлық, курстық, дипломдық жұмыстарды сату аныкталған жағдайда, оқытушы қызметкері жұмыстан босатуға дейін тәртіптік жазаға тартылады. 7. Тәртіптік комиссияның жұмысын ұйымдастыру ережемен және ішкі тәртіп ережелерімен реттеледі. 8. Тәртіптік комиссия Тәртіптік комиссия (келесі- ТК)тәуелсіз эксперттік ұйым ретінде құрылады, білім алушылардың білім беру үрдісінің қатысушыларының құқықтарының қамтамасыз етеді және адамгершілік-этикалық бағалау нәтижелері бойынша қамтамасыз етеді. Тәртіптік комиссияның міндеттері мен функциялар Негізгі мін деттер:
ТК негізгі фуикциялары болып табылады:
байланысты оқу кезеңінде және аралық аттестаттау кезеңінде туындаған даулы мәселелерді қарау;
Тәртіптік комиссияның құрамы
Тәртіптік комиссияның жұмыс регламенті
және жол берілмейтін білім алушылардың мінез-құлқын шығаруы мүмкін келесі корытынды МҮ сараптама нәтижелері бойынша ұсынылған жазбаша жұмыстар және талдау жол берілмейтін білім алушылардың мінез-құлқы келесі қорытынды шығаруы мүмкін: - бірнеше жағдайларда бөтен мәтінді (сілтеме болмауы, дәйексөз көрсетілмеген туындыгер) иемденуі табылған жағдайда жазбаша жұмысқа баға төмендетуте.
Тәртіптік комиссияның құқықтары мен міндеттері ТК құқығындағы:
Өзгерістер мен толықтыруларосы ережеге ереженің жаңа редакцияда жасау аркылы немесе өзгерістерді (толықтыруларды) рәсімдеу осы ережеге қосымшалар түрінде педагогикалық кеңестің шешімі негізінде және директордың бұйрығымен енгізіледі. Осы ереже оны бекіткен күннен бастап күшіне енеді және толықтырулар, өзгерістер енгізу дейін әрекет етеді.
Просмотров: 4405 | Подробнее...
|
|||
2021.03.04 04:13:05
|
|||
СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ІС-ҚИМЫЛ
Білім беру саласында және өзінің күнделікті қызметінде «Талғар агробизнес және менеджмент колледжі» ММ (бұдан әрі - колледж) ашық, адал және этикалық іскерлік қылық қағидаттарын басшылыққа алады, сондай-ақ кез келген түрдегі сыбайлас жемқорлық пен алаяқтықты айқындау және оған қарсы іс-қимылдар жасау бойынша жүйелі жұмысты жүргізеді.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мақсатында Колледжде пайдаланатын негізгі құралдар мен тетіктер мыналар:
Колледжде ішкі коммуникациялар жүйесі дамыған, ол арқылы кез келген жұмыскерден және өзге де мүдделі тараптардан сыбайлас жемқорлық, сондай-ақ басқа да асыра пайдаланушылық пен заң бұзушылықтар туралы жедел ақпарат түсіп отырады. Өтініштерді қабылдау үшін Колледждемынадай арналар бар:
Сондай-ақ, арнайы бөлінген «Сыбайлас жемқорлыққа жол жоқ!»
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
желісі құрылды.
Просмотров: 4371 | Подробнее...
|
|||
2021.03.04 04:13:04
|
2020.06.18 21:32:41
|
|||
"Подросток" - это слово, которое говорит нам о том, что ребенок уже вырос для того, чтобы самостоятельно принимать какие-либо решения серьезного характера и требовать уважительного отношения к себе. Но “повзрослел“, еще не означает ”стал взрослым". Каждый взрослый человек может вспомнить свое физическое и психическое состояние тела в переходном возрасте. Просто представьте сколько было бы понимания, уважения и тепла между родителями и подростком, если бы родители понимали состояние и поведение своего ребенка в данный период. Всплеск гормонов подростка в организме диктует его психоэмоциональное состояние. В такие моменты подросток не понимает почему именно сейчас ему хочется смеяться, а потом плакать. Половое созревание у подростков проходит индивидуально, то есть по-разному. В зависимости от того, как устроен организм человека. У некоторых половое созревание проходит легко и быстро в то время как у других оно может занимать несколько лет, поэтому остается не сильно заметным. Что же нужно делать родителям для того, чтобы между ними и его ребенком воцарило понимание? Понимающие отношения с родителями, их поддержка, готовность взрослых слушать, помогут подростку понять свои внутренние процессы, взаимоотношения с окружающими их людьми. А теплые и искренние комплименты в сторону своего взрослеющего чада, помогут ему адаптироваться в новых условиях жизни, давать оценку себе и своим действиям, принимать себя как личность. Поэтому, дорогие и уважаемые родители, относитесь с более глубоким пониманием, уважением и любовью к своим взрослеющим детям в такой важный и сложный для них период, ведь вы были такими же и кому как не вам знать, настолько это сложно.
Просмотров: 6048 | Подробнее...
|
|||
2020.06.12 03:09:19
|
|||
Рекомендации родителям несовершеннолетних
Уважаемые родители! Ваши несовершеннолетние дети находятся в возрасте ранней юности, однако далее в статье для удобства будем называть их подростками. Очень многие родители сталкиваются с подростковой агрессией. Частые и неоправданно жестокие наказания, кстати, как и отсутствие контроля и присмотра за детьми, провоцируют детей к агрессивному поведению. Более того, дети, усвоившие агрессивные формы поведения в результате наказаний родителей, став взрослыми, столь же сурово наказывают уже своих детей. Частые наказания, возбуждающие и расстраивающие детей, могут привести к тому, что они забывают причину, вызвавшую наказание. При этом исчезает «воспитательный эффект», на который рассчитывали родители.
Каким должно быть наказание? Во-первых, оно должно быть напрямую связано с поведением ребенка, и временной разрыв между проступком и наказанием должен быть минимальным. Во-вторых, нужно проявлять последовательность, и в то же время не следует грозить наказанием. В-третьих, любое наказание требует разъяснений, также наказание не должно поощряется альтернативными вариантами. Самое главное для родителей - это войти в доверительные отношения, и нужно лишь правильно это делать – с улыбкой и явным небезразличием к ребенку. Чтобы беседа не подошла к концу, не начавшись, нужно задавать открытые вопросы – те, на которые не ответить просто «да» или «нет». Следует уделять внимание материальной независимости подростка (помочь ему найти работу, рассказать, как правильно тратить деньги). Однако родителям не помешает оставить место для самовыражения подростку. Для этого чаще советуйтесь с ним, учитывайте его мнение, уважайте его решения. Подросток должен осознавать свою значимость и то, что он нужен своим родителям и родственникам, то, что он – личность. Золотые правила воспитания для родителей • Любите своего ребенка, и пусть он никогда не усомнится в этом. • Принимайте ребенка таким, какой он есть, — со всеми достоинствами и недостатками. • Опирайтесь на лучшее в ребенке, верьте в его возможности. • Стремитесь понять своего ребенка, загляните в его мысли и чувства; почаще ставьте себя на его место. • Создайте условия для успеха ребенка; дайте ему возможность почувствовать себя сильным, умелым, удачливым. • Не пытайтесь реализовывать в ребенке свои несбывшиеся мечты и желания. • Помните, что воспитывают не слова, а личный пример. • Не сравнивайте своего ребенка с другими детьми, особенно не ставьте их в пример. Помните, что каждый ребенок неповторим и уникален. • Не рассчитывайте на то, что ребенок вырастет таким, как вы хотите. • Помните, что ответственность за воспитание ребенка несете именно вы. Ключик к диалогу Он не отвечает на мои вопросы Подросток учится создавать свое неприкосновенное внутреннее пространство. Определить его границы удается не сразу, поэтому вопросы взрослых он воспринимает как вторжение на «свою территорию». Не изводите подростка расспросами, но и не позволяйте ему молчать, когда спрашиваете «по делу» — например, о том, в какое время он собирается вернуться вечером. Он мне больше ничего не рассказывает Отец и мать для подростка — «посланники» детства, от которого он пытается отделиться, из которого хочет скорее вырасти. Ему необходимо время, чтобы дистанцироваться от нас, и только после этого он начнет с нами общаться. А пока он предпочитает доверять своим ровесникам. Парадокс: стараясь установить между собой и родителями дистанцию, подростки одновременно боятся оказаться покинутыми. Найдите подходящий момент для начала диалога и желательно «нейтральный» сюжет — откликнитесь, например, на его замечание о просмотренном фильме или о ком-то из друзей. Постарайтесь не быть слишком настойчивыми: подростков пугает и раздражает ощущение того, что общение с ними чересчур остро необходимо родителям. Им нужно выстроить новые отношения с взрослыми. Порой с подростками общаются то, как с равными, то, как с детьми. Жить в такой неопределенности очень трудно. Иногда родители боятся в чем-то ограничивать подростка, потому что он сразу становится агрессивным. Ограничения жизненно необходимы, но только обоснованные и не слишком жесткие. Они словно подтверждают, что подросток не брошен, не предоставлен самому себе. Будьте последовательны, помните о воспитании личным примером. Когда мы совсем не ограничиваем подростков, им кажется, что мы стали к ним безразличны, и из чувства противоречия они ведут себя вызывающе. А это часто приводит к серьезным последствиям — авариям, нарушениям закона. Если подросток становится агрессивным, и вы чувствуете, что боитесь его, обратитесь за профессиональной помощью к психологу, семейному психотерапевту. Он мне грубит Грубить родителям, конечно, большая глупость, ведь они — тот «сук», на котором подросток сидит. И чем больше он их обижает и унижает, тем больше сам чувствует себя униженным. Но, стараясь быть в таких случаях терпимыми, родители порой оказывают ему плохую услугу. Подростки очень восприимчивы к «зеркальному эффекту»: отсутствие ограничений, терпимость к их хамству ставит перед ними вопрос: а уважают ли их самих? Если подросток грубит вам, соберитесь с духом и прямо скажите ему о том, что вы чувствуете в этот момент, что такой тон разговора неприемлем для вас. Будьте последовательны и, конечно, обращайтесь за помощью к профессионалам. Он твердит, что я его не понимаю Часто он и сам не понимает себя, потому что страдает от множества противоречивых желаний и стремлений. С другой стороны, подросток боится быть «расшифрованным» своими родителями. Он хочет отличаться, быть особенным. Сказать подростку в такой момент, что мы прекрасно понимаем его чувства, несмотря на разницу в возрасте, — просто разозлить его. Ведь, слушая нас, он чувствует себя примитивным, схематичным - понятным, а для него жизненно важно ощущать себя уникальным, иным. Ищем третьего «У нас никогда не было настоящего разговора»; «Они только и знают, что орать на меня»; «Достали они своими вопросами“… Эти фразы говорят подростки психологам. Поверьте: когда общение не получается, когда в наших словах подростки слышат только желание их себе подчинить, страдаем и переживаем не только мы, взрослые. Наши дети тоже ищут выход из этой мучительной ситуации, и нередко, чтобы найти его, им необходимо поговорить с кем-то третьим. Как правило, подростки с интересом слушают другого взрослого человека: это общение позволяет им увидеть ситуацию со стороны, составить определенное мнение — чтобы затем снова возобновить отношения с родителями». Мы настраиваемся на позитив и счастье! Пожалуй, в жизни каждого из нас были такие моменты, когда люди нам говорили: «Ты просто светишься от счастья». Кого-то «зажгло» рождение ребенка, кого-то - первая влюбленность. И такие «светящиеся» странички нашей биографии мы особенно любим вспоминать. Вот только в одном незадача: воспоминания, как и фотографии, со временем тускнеют. Да, мы видим «картинку», можем вспомнить каждый штрих на ней, но часто воспоминания только греют душу, но не «зажигают» ее. Как вернуть это состояние? Можно, конечно, влюбиться. Можно перейти на работу своей мечты. Да много еще чего можно. Но что делать, если влюбиться - пока не в кого, работа мечты - за горами, а светиться от счастья хочется «здесь и сейчас»? Нужно научиться держать состояние, которое называется «поле любви». Это такое состояние психики человека, когда он настроен только на позитивное восприятие всего вокруг. То есть когда ждешь от жизни хороших новостей и получаешь их по закону резонанса. А если случаются плохие, спрашиваешь не «почему?» или «за что?», а «зачем это со мной произошло?». Так человек становится хозяином обстоятельств. Человек приобретает опыт - не позитивный, и не негативный. Опыт, который делает нас осознанней. Если же переводить трактовку на язык ощущений, то, когда человек находится в поле любви, он начинает чувствовать энергию безусловной любви ко всему, что его окружает. Удачи Вам во всех начинаниях!
Просмотров: 4930 | Подробнее...
|
|||
2020.06.12 03:05:10
|
|||
1. Умойтесь холодной водой. Выпейте воды или лучше сока. 2. Постарайтесь расслабиться. Потрясите кистями, руками, ногами. 3. Сожмите кисти в кулак и продержите их так 10 секунд, сбросьте напряжение. То же самое проделайте с локтями, плечами, ногами. 4. Вдохните животом и медленно выпускайте воздух. 5. Переведите нервное напряжение в физическое - пробегитесь и помашите руками. 6. Помассируйте тело, разотрите шею. 7. Сделайте себе массаж лица и головы. Помассируйте «мышцы радости», которые находятся в верхней части щек. 8. Переключите внимание на посторонний объект. Это может быть блестящий шарик, на котором можно сконцентрировать внимание, или простая безделушка. Внимательно рассмотрите их. Найдите в них что-то новое. 9. Нарисуйте вашу стрессовую ситуацию. Сожгите рисунок. Уменьшите значение события. Скажите себе: «Это не самое страшное, что могло бы произойти! Бывали дни и похуже! Я все равно себя люблю!» 10. Постарайтесь переключиться и прогуляйтесь без спешки. 11. Закройте глаза. Мысленно представьте себе тихое место, в котором вам было хорошо и комфортно. Побудьте в нем несколько минут. 12. Подумайте о ваших друзьях и близких, которые вас любят несмотря ни на что. Улыбнитесь им. Вы в полном порядке.
Просмотров: 5122 | Подробнее...
|
|||
2020.06.11 23:50:00
|
|||
Советы первокурсникам 1.Улыбайтесь В начале Вашего появления в новом коллективе о Вас формируется первое впечатление. По результатам многочисленных психологических исследований, первое впечатление формируется быстро: от 10 до 40 секунд, и оказывает сильное влияние на все последующее отношение к Вам. Если первое впечатление благоприятно, то работать в коллективе будет легче. Если Вы напряжены и неприветливы, у коллектива сложится соответствующий образ. 2. Не ведите себя высокомерно С первых дней в новом коллективе человек (особенно, если он стеснителен и застенчив), чаще всего склонен вести себя напряженно, избегать контактов, замыкаться в себе. Такое Ваше холодноватое отношение могут расценивать - как высокомерие. Поэтому, как бы не было трудно, старайтесь не «закрываться» от людей, контактируйте, обращайтесь за помощью. 3. Проявляйте доброжелательность, терпимость, имейте чувство юмора Старайтесь не обращать внимания на чью-то колкость, переводите всё в шутку, улыбнитесь.4. Принимайте коллектив таким, каков он есть Принимать людей такими, какие они есть процесс очень сложный. Хочется, чтобы люди были такими, какими мы их хотим видеть. А они разные – каждый со своим опытом и багажом проблем, со своим характером и темпераментом. Не злитесь и не огорчайтесь, и не стремитесь переделать человека – это невозможно. Учитесь терпимости, старайтесь понять окружающих вас людей. 5. Учитесь трудолюбию и не ленитесь Помните, Вы на виду у коллектива и его мнение о Вас может стоить Вам дорого или наоборот стать хорошим стартом для новых отношений. 6. Будьте готовы помогать другим Если вы видите, что у Вашего одногруппника есть проблемы, а у Вас есть свободное время, не стесняйтесь, предложите ему помощь. Это всегда положительно оценят Ваши одногруппники и преподаватели. 7. В сложных ситуациях не хитрите и, не изворачивайтесь Помните, «всё тайное рано или поздно становится явным». Лучше вовремя сообщить об ошибке или сложившейся проблеме, чем со страхом ждать, что всё раскроется. 8. Не обсуждайте других Следите за собой и своими словами. Помните, что неосторожно брошенным словом можно больно ранить. 9. Если Вы заметили, что в коллективе есть деление на отдельные группы, старайтесь не входить в них и общаться со всеми. Этим Вы сможете избежать многих неприятностей, ведь люди в коллективе, их позиции и мнения меняются. 10. Хорошие налаженные отношения с одногруппниками – это залог Вашего благополучия в учебной деятельности. Желаю удачи!
Просмотров: 4972 | Подробнее...
|
|||
2020.06.10 04:24:00
|
|||
КАРАНТИН КЕЗІНДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ 10 КЕҢЕС 1.”Жағдайды қабылдаңыз”. Өмірімізде түрлі қиын жағдайларлар болғанда, оны қабылдамай, басқаша болғанын қалайтынымыз рас. Бірақ сол жағдайды қабылдамай, дұрыс әрекет жасамайтыныңыз анық. Күз келгенін қабылдамай, жаздық киім киініп, суға шомылуыңызды жалғастыра алмайтыныңыз анық. Ендеше үлкен әлемнің кішкентай бөлшегі болғандықтан, әлемдегі жағдайды сол қалпында қабылдап, кішкентай үлесіңізді қосу сіздің адамзаттық парызыңыз. 2.”Түсінуге тырысыңыз”. Стефан Кови: «Бірінші түсініп көріңіз, содан кейін барып өзіңізді түсінгенін қалаңыз». Өйткені, өзгелерді түсіну арқылы сіз өзіңізді де тани аласыз. Отбасыңызбен бірге отырып астанып, ұзақ уақыт бірге өткізуді ойлаған шығарсыз, ендеше қарым-қатынастарыңызды жақсартып, үйде жағымды ахуал орнататын кезең деп қабылдаңыз. Жақындарыңызға түсіністікпен қарап, өзара тіл табысу және берекені басты құндылылық етіп қойыңыз. 3.”Минусты плюске айналдырыңыз”. Елдегі жағдайдың минус жағынан плюс жағын тауып алыңыз. Отбасылық қарым-қатынасты нығайтуға, өзіңізді дамытуға үлкен мүмкіндік деп ойлаңыз. 4.”Ең бірінші жоспар құрудан бастаңыз”. Жеке дамыту жоспарын құрып, алдағы уақытыңызды дұрыс пайдаланыңыз, осындай кризистік жағдайдан кейін оң өзгерістер мен мүмкіндіктерге қол жеткізуге әбден болады. 5.”Атқаратын жұмыстарыңыздың тізімін жазыңыз”. Бұрындары шегеріп жүрген істеріңізді тізімдеп жазып шығыңыз, барлық отбасы мүшелері жазып, іліп, сол істі қолға алса, өте тамаша. Өйткені, миға бағдарлама болып, жинақылық келіп, мотивация болады, бұл әрекетіңізбен позитивті ойлар тууға жағдай жасайсыз. 6.”Отбасыңыздың және өзіңіздің бос уақытыңызды пайдалы өтуіне жағдай жасаңыз”. Фантазияңызды қосыңыз, актерлік шеберлігіңізді қосыңыз. Отбасында ортақ іспен айналысу, бір мақсатқа ұмтылу қарым-қатынастың жоғары деңгейіне әкеледі. 7.”Белсенді болыңыз”. Осы уақыт сізді өсіруге арналған деген бағдарламамен кітап оқып, онлайн ағылшын курсына, марафон, вебинарларға қатысып, өзіңізді қамшылаңыз. Физикалық жұмыс, (үй тазалау) миды негативті ойлардан арылтады, энергияның дұрыс бөлінуін реттейді. 8.”Негативтен де өзіңізді карантинде ұстаңыз”. Негативті ақпараттарды таратпаңыз, зейініңіздің фокусын негативке жұмсамаңыз, ресми дәлелденбеген ақпараттардан аулақ болыңыз, өйткені, негатив денеңізде қалары анық. 9.”Отбасыңызбен кинотерапия жасаңыз”. Киноны да жай көрмеңіз, өзара анализ жасап, несімен ұнады, негізгі идеясы неде, өзіме қандай “+” жағын алдым деп көріңіз. Сауалдар төңірегінде талдау жасап, ұнаған цитаталарды жазып алыңыз. 10.”Жаныңыздағы жандар айнаңыз”. Өзіңізге қараңыз, үйде әдемі киініп, өзіңізге әдемі күтім жасап, денсаулықтарыңызға қарап, үй жағдайында өзіңізді дамытуға көңіл бөліңіз. Психологияда “отзеркаливание” деген түсінік бар, басқа жаннан жаман қылық көріп тұрсаңыз, ол сіздің де бойыңызда бар дүние. Ендеше өзіңізді дамытыңыз.
Просмотров: 5043 | Подробнее...
|
|||
2020.06.09 01:55:39
|
|||
О вреде сквернословия В древней Руси мат являлся ни чем иным, как заклинанием. Наши предки произносили эти слова, призывая себе на помощь демонов зла. Ведьмы и колдуньи использовали сквернословие в своих наговорах, насылая проклятие. Все знали, что бранить детей нельзя матом, они будут мучимы бесами. Материться в доме нельзя: бесы будут жить в этом жилище. Также нельзя было ругаться в лесу: леший может обидеться, на берегу реки или озера – оскорбится водяной. Где же человеку можно было выругаться, выплеснуть из себя всю злость? Оставалось одно место – поле. Отсюда и выражение “поле брани”. Не зная происхождения этой фразы, многие думают, что это поле битвы. Однако значение фразы другое – это поле матерной ругани. Можно сделать вывод, что употребление матерных слов осуждалось нашими предками. Влияние сквернословия на здоровье человека и общества в целом Самым важным и научно подтверждённым является то, что мат опасен для здоровья, он не только способствует снижению интеллекта, провоцирует преступления, создавая иллюзию вседозволенности, обворовывает нас духовно, унижает и оскорбляет, но и, впитывая в себя словесную грязь, калечит людские судьбы, приводит к раннему старению и преждевременной смерти. Группа учёных под руководством кандидата биологических наук П.П.Горяева пришла к ошеломляющему выводу, что с помощью словесных мыслеобразов человек созидает или разрушает свой генетический аппарат. Исследователи доказали, что бранные слова как бы взрываются в генетическом аппарате человека, вследствие этого происходят мутации, которые с каждым поколением ведут к вырождению человека. Исследователи изобрели аппарат, который переводит человеческие слова в электромагнитные колебания. Они, как известно, влияют на молекулы ДНК – молекулы наследственности. Ругается человек матом - и его хромосомы корёжатся и гнутся, гены меняются местами. В результате ДНК начинает вырабатывать противоестественные программы. Вот так постепенно потомству передаётся программа самоликвидации. Учёные зафиксировали, что бранные слова вызывают мутагенный эффект, подобный тому, что даёт радиоактивное облучение мощностью в тысячи рентген. Эксперимент с общением проводился много лет на семенах АРАБИДОПСИС – почти все они погибли. А те, что выжили, стали генетическими уродами. Интересно то, что мутагенный эффект не зависит от силы слова: они могли произноситься то громко, то шёпотом. То есть, важна не громкость, а СМЫСЛ слова, его СОДЕРЖАНИЕ. На этом основании учёные сделали вывод, что определённые слова обладают информационным воздействием на ДНК, то есть ДНК воспринимает ЧЕЛОВЕЧЕСКУЮ РЕЧЬ. Был проведён и прямо противоположный эксперимент. Учёные «благословляли», то есть читали молитвы над семенами, убитыми радиоактивным облучением в 10 000 рентген. И вот перепутавшиеся гены, разорванные хромосомы и спирали ДНК встали на свои места и срослись! Молитва пробуждает резервные возможности генетического аппарата, а проклятие разрушает даже волновые программы, которые обеспечивают нормальную работу организма. Другая группа учёных под руководством доктора биологических наук И.Б.Белявского 17 лет занималась проблемой сквернословия как разрушительного речевого фактора. Они доказали, что заядлые матершинники живут намного меньше, чем те, кто не сквернословит. Это происходит потому, что в их клетках быстро наступают возрастные изменения и проявляются различные болезни. Более того, сквернословие негативно влияет не только на здоровье тех, кто ругается, но и кто вынужден слушать ругательства. А ведь наши предки давно знали, что злые слова убивают. Не случайно проклятие поражало насмерть. И словом же воскрешали мёртвых, исцеляли больных. Вот такие неопровержимые доказательства. Порок этот находится в прямой зависимости от того, насколько человек духовно развит. Учёные-медики пришли к выводу, что все болезни имеют своё происхождение в духовной сфере. Прежде чем заболит орган или нарушит свою работу система или функция, к этому должны появиться предпосылки на духовном плане человека в мыслях, чувствах, эмоциях, словах и действиях человека. Предупредить или остановить развитие болезненного процесса можно и нужно высокими нравственными духовными качествами. Человек, потерявший способность человеческим языком выражать свои чувства, попал в большую беду. Это не ущербность, а приобретённое заболевание, вирус сквернословия. Матерятся сейчас много, подхватить заразу легко, а лекарства не рекламируются. Нецензурная брань действительно заразна! Это настоящая «инфекция», которая разрушает физическое тело, ум, снижает интеллект, приводит к неуравновешенности, доходящей до агрессивности претензий к окружающему миру, к эмоциональной тупости, когда в состоянии эмоционального возбуждения ум теряет способность руководить чувствами и действиями и, в конечном итоге, к деградации личности. В масштабах страны можно говорить об охватившей наше общество эпидемии сквернословия. Мат неприятен всем: и говорящим, и слушающим. В этом легко удостовериться по собственным ощущениям. Сквернословие вызывает отторжение, боль, оскорбление. Доброе слово всем приятно услышать, а вот мат – никому не приятно. Почему? Потому что доброе слово естественно, как сама жизнь, как улыбка, как любовь, а мат, как инородное тело в организме, вызывает неприятные ощущения, как болезнетворные бактерии, как болючая заноза. Для того, на кого направлен мат, он воспринимается как психический удар, насилие, оскорбление, пощёчина, поэтому вызывает или ответное противодействие, или подавленное состояние, если человек не способен себя защитить или не привык к такой форме общения. Что интересно – и то, и другое отрицательно сказывается на здоровье. Запрещать мат как орудие разрушения и насилия, конечно, надо. Массовое употребление любого количества мата разрушает культуру, притупляет чуткость людей, которые грубеют, хуже понимают других, меньше сопереживают. А значит, они более снисходительно относятся к преступлениям, насилию, наркотикам, пьянству. Этих пороков общества в последнее время стало слишком много. Аргументов в защиту мата - не находится. БЕЗДУХОВНОСТЬ – вот основная причина всех перечисленных пороков. Что такое духовность? Какие качества нужно развивать в себе? До необъятных размеров нужно развивать в себе ЛЮБОВЬ, ДОБРОТУ, ПОНИМАНИЕ КРАСОТЫ, СТРЕМИТЬСЯ К ЗНАНИЯМ, РАЗВИВАТЬ В СЕБЕ ЧУВСТВО ОТВЕТСТВЕННОСТИ ЗА СВОИ МЫСЛИ И ПОСТУПКИ. Согласно заключению Всемирной организации здравоохранения состояние здоровья населения на 10% определяется уровнем развития медицины, на 20% - наследственными факторами, на 20% - состоянием окружающей среды и на 50% - образом жизни. Единственный путь каждого из нас, ведущий к здоровью – это изменение отношения к самому себе. У того, кто сквернословит два пути: первый – зная, что это плохо, продолжать нецензурно выражаться, тем самым включить программу самоуничтожения. И второй путь – путь духовного роста, самосовершенствования. Закон свободной воли даёт право выбора – по какому пути идти. Но попытайтесь хотя бы месяц обойтись без бранных слов и внимательно проследите за изменениями в вашей жизни. Вы скоро поймёте, что, отказавшись от уродливого матерного языка, вы обретёте здоровье, счастье, везение, ясность мыслей, поступков и любовь ваших близких.
Просмотров: 5237 | Подробнее...
|
|||
2020.06.09 01:13:52
|
|||
Рекомендации студентам на период дистанционного обучения в период самоизоляции Уважаемые студенты! Ситуация с коронавирусом многих выбила из колеи, нарушила планы. Настроения в обществе, мягко говоря, тревожные. Все мы сейчас проходим период адаптации к новым, неожиданным для нас условиям. Здесь я хочу дать вам несколько рекомендаций, которые, я надеюсь, помогут Вам пройти этот период легче. 1. Постарайтесь сохранить свой привычный распорядок дня (время сна и бодрствования, время приема пищи, время выполнения уроков, перерывы и т.п. ). Структурируйте свой день, иначе он рискует превратиться в бесконечную пижамную вечеринку, что на первых порах может быть забавно, но в конце концов будет вызывать ощущение "дня сурка". Человеческая психика так устроена, что она стремится к упорядочиванию и структурированию, помогите ей, делайте всё то, что делаете обычно во время учебы: проснулись, умылись, привели себя в порядок, позавтракали, начали заниматься и т.п. 2. Отнеситесь ответственно к дистанционному обучению. Большое количество материала теперь вам приходится осваивать самостоятельно, что не всегда может быть просто. В этом случае вам снова поможет структурирование. Как известно, слона целиком съесть не получится, только по кусочкам. Распределяйте материал, который вам необходимо изучить, равномерно в течение дня. Не оставляйте всё на последний день. Чередуйте учебу, отдых, общение с друзьями в мессенджерах. Если трудно сосредоточиться на выполнении задания, и так и тянет полистать ленту в соц.сетях, можно заводить таймер. Завели таймер к примеру на 30 минут, и пока не услышите сигнала, занимаетесь исключительно заданием, потом на 10 минут прерываетесь, и снова 30 минут занимаетесь и т.д. 3. Система дистанционного обучения в настоящее время продолжает настраиваться, и возможны всяческие, в том числе, технические сбои. Отнеситесь к этому с пониманием. Все подробности, связанные с дистанционным обучением, лучше всего узнавать из официальных источников: от своих классных руководителей и от администрации колледжа, следить за информацией на сайте колледжа. 4. Поток информации, связанной с коронавирусом, огромен! Из различных источников появляется информация, которая противоречит друг другу. Можно услышать самые удивительные предположения, которые иногда граничат с абсурдом. В таком обилии противоречивой информации сложно разобраться, что соответствует действительности, а что является дезинформацией, трудно сохранять спокойствие. Поэтому, лучше всего ограничить общий получаемый информационный поток (новости, ленты в социальных сетях). Для того чтобы быть в курсе актуальных новостей, достаточно выбрать один новостной источник и посещать его не чаще 1—2 раз в день. При этом, желательно, чтобы источник информации был надежным (например, официальный сайт Всемирной Организации Здравоохранения https://www.who.int/ ). Это поможет снизить тревогу. 5. Постоянные размышления на тему эпидемии, построение прогнозов, что с нами будет и когда это закончится, может привести к навязчивым мыслям и усилению тревожности. Для того, чтобы этого избежать, важно оставаться "в моменте", "здесь и сейчас". Вот несколько упражнений, позволяющих вернуться к настоящему моменту: • обратите внимание на то, что вас окружает прямо сейчас. Перечислите пять предметов, которые вы видите.
• прислушайтесь. Назовите пять звуков, которые вы сейчас слышите: например, стук своего сердца, шум работающего холодильника, пение птиц и т.п.
• сосредоточьтесь на своем дыхании: сделайте вдох на 4 счёта, задержите дыхание на 4 счёта, сделайте выдох на 4 счёта. Дышите не грудной клеткой, а животом. Такое дыхание более естественное, позволяет успокоиться. • прислушайтесь к себе: что в данный момент вызывает у вас интерес, чего вам сейчас хочется и т.п. 6. Находясь в настоящем, мы избавляемся от большинства дискомфортных переживаний. Так, чувство стыда, вины практически всегда относятся к событиям прошлого, чувство тревоги относится к событиям будущего, "а что если..?", "а вдруг все будет ещё хуже" и т.п. Только находясь в настоящем, мы имеем доступ к нашим актуальным ощущениям (визуальным, аудиальным, телесным) и более всего адекватны происходящему. 7. Несмотря на необходимость оставаться дома, продолжайте общаться со своими друзьями и близкими. Для этого существует множество средств связи (телефон, соц.сети, мессенджеры, skype, zoom). Как известно, практически любая ситуация сама по себе не бывает ни плохой, ни хорошей. Все зависит от точки зрения, с которой мы воспринимаем ситуацию (помните про стакан, который может быть как наполовину полным, так и наполовину пустым?) 8. Воспринимайте режим самоизоляции не как тягостное "наказание", а как возможность сделать то, что давно хотел, но долго откладывал. А еще, находясь дома, можно организовать с друзьями различные онлайн конкурсы, челленджи, флешмобы (например, позитивных мемов и др. позитивных активностей). Можно начать вести собственные видеоблоги на интересующую тему (спорт, музыка, кино, кулинария). Иммунная система работает эффективней, если мы находимся в позитивном настроении. Позаботьтесь о себе! Будьте здоровы и счастливы!
Просмотров: 4824 | Подробнее...
|
|||
Страница 2 из 2
<< Первая < Предыдущая 1 2 Следующая > Последняя >>